hej hej

jag vet att det bli längre och längre mellan skrivningarna så jag ska försöka bättra på mig lite.
ihelgen ha jag haft besök av en vääääldans söt snäll och trevlig person =) lilla donnan ;)
vi gjorde en massa

fredag började att hon kom hit då köpte vi bara mat och åt tapas/pasta snackade skit och åt lite choklad

lördag bar av till schoppingställerna för att schoppa ochs edan åt vi på nova lund (jag hamburgare och hon pizza). kan verkligen rekomdera pizzan det var bara en enkel calsone men det var nog den godaste kalsone jag ha smakat =)....
hamburgaren vara en besvikelse ...köttet tort och pommesen helt konstigt smakande ochkonstistens ....för det priset jag betalade var det inte värt heller. sedan blev det bio det blev drag me too hell.....
en så kallad skräckis....men den hade en massa tabbar och roliga och äckliga frekvenser i så det var inte ngn riktig skräckis.
 sedan på söndag lämmnade jag donnan på stationen för hon skulle vidare och då gick jag och hyrde fillm.

hela tre st ...ska redovisa de lite senare och då köra en hel recension.

jag ha fått höra att jag är en bra människa på att hitta billiga skaer så jag ha bestämmt mig att vissa inlägg kommer jag visa budgetaltrenativ till dyra kläder och skor ....

ha även sett på en blogg att de fotta maten de äter och så så jag ska börja visa upp de recept jag hitta på och så så alla får smaka och ta del av mina kullinariska konster :P

ne nu ska jag se om min majskolv ha kokat klart.....hmmmmm det få en att minnas gamla tider :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0