hej

nu e det länge sedan jag skrev här sist ...hela två veckor sedan ...
detta beror på att det ha hänt så mkt phuuu

två av mina närmsta vänner ha tagit examen =) e så stolt över er mina vänner 

det e yana som ha en (hrm få se om jag kan stava det :P) master examen i entrepenörskap =) så duktig hon e =) och inte nog med det hon vann ett pris så  det innebär att hon e bland de bästa i klassen =) såååååå stolt

dagen efter tog mette examen som socionom och jag e lika stolt över henne =) det blev fest hemma hos mette för fira henne och jag så klart tog med mig den goda pajen ....vilken blev en sucee 
var bara roligt att mette gillar den för det var hennes present :P iaf en del av den....
sedan så bar det av ut och där möttes jag upp av brosan och hans två vänner vilket var trevligt vi hade en lång ute kväll för sedan dra hemm ...hemma så försökte man sova jag skulle ju sedan jobba hela helgen.... jag kan ju lungt säga att man var rätt så död men det gick att jobba :P

lördagen trodde jag skulle får ha i fred för brosan och dem skulle till dammark ne sa nicke ...de var hemma och såg på fotboll kom inte iväg förrän kl ett på kvällen och klamapde in här vid 4 vilket gjorde mig lite mör jag skule ju upp vid 6 tiden .....

men det var trevligt att ha den här ...inte varje dag jag ha släkten på besök =)


en anna sak e att jag försöker få tag i en bank man på min bank fr jag vill disskutera möjligheterna att at ett lån ...men det e svårare än man tror ....ahhhgg man blir ju galen .....men men tids nog kommer jag fram .....så där kan man ju bata hålla tummarna.....

i morgon åker jag till karlskrona för att fira lilla linda och hälsa på hennes lilla påg lilla och lilla han e ett om en månad så så lite e han inte :P ska bli kul han ha ju börjat gå sa hon sist vi pratatde...ha jag tur ska jag hinna med två fikor med med två töser och det ska bli trevligt det med....brosan ha en grill/spelkväll på lördagkväll men jag tror inte jag ska gå på det ...åker ju nu för hälsa på linda och fira henne sååå sorry brosan en annan gång :P


nästa veck börja min semester ...visst jag ha inte så lång semester men det ska bli skönt ändå ...fast jag e ju tillbaka på jobbet efter en vecka ...men men det e jag själv som ha valt det .......vad fan gör man inte för det jävla jävla jävla körkortet 
ja jag hatar det just nu och kommer nog göra det ett bra tag ...men jag ger inte upp...ngn gång ska jag ta det om det så blir nästa år eller så  men jag ska ha det så enkelt e det .....

ne om man ska försöka ringa banken igen och få en tid i morgon det hade varait det bästa ....
tjodeloooooooooo 

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller tummarna för att det går bra med körkortet! Det fixar du! :)

2009-06-12 @ 09:21:53
URL: http://baraannikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0