tjhodeloooo

nu kommer uppdateringen från helgen.....
denna helg ha vatt trevlig men det ha hänt mkt.
det börja ju med att jag stack till karlskrona från lilla skåne och jag lämmna ett busväder för att komma till den blåsiga staden =) det e iaf bättre än busväder...
L hämta mig i staum och så klar får jag en present av henne en super fiiiiiin klänning som jags ka ha på midsommar tack gumman (bild kommer )


så här ser trycket ut på nära håll =)



sedan åkte vi hem till L där det bjöds på pizza och jag fick en present till =) riktig lyx :P
jag fick sov morgon till kl 8 tack att ni inte väckte mig vid 5 trots noah e vaken då :P
tänk den lilla skiten e redan ett nästa månad ....tiden rinner bara iväg =)




efter detta blev det förbereda för L 25 års fest var av på det gjorde tårta och frukplanka mycket gott och mycket fint ....






 detta fick fröken av mig i present =)


hon fick en massa andra roliga presenter med som en cyckel och barnsadel? elelr vad det heter till noah och presentkort och en massa andra roliga saker .

det bjöds på bansliga drinkar som var goda =)


alla gästerna kom och jag blev lektant till barna ....konstigt nog blir jag det ofta ...den klasiska frågan dök upp med när kommer mina barn och när ska jag flytta tillbaka ...som det känns nu ska jag aldrig göra det .....jag ha inte så mkt kvar i den staden ...iaf inget som håller mig kvar där ...när det gäller vänner kan man ju faktiskt hälsa på dem OCH de kan faktiskt komma till mig med ju .......

nu ska jag nanna är ju en dag i morgon med ....
jag börja min semester i morgon =) wieeee den börja vid 11 och det första jag ska göra e gå till tandläkaren blääää
sedan ha jag körlelek  och sedan e jag verkligen helt ledig

wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

oj detta blev ju jätte långt:p
ja ja inyte så mkt att läsa iaf :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder du fick, du få gärna skicka dem till mig.

2009-06-17 @ 21:20:07
URL: http://diddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0