..........

suck...varför blir det alltid så här........
jag blir glad och hoppas och får ett löfte eller vad man kalla det
sedan bryts det eller ändras det helt plötsligt ...och när det händer dra jag mig undan ...jag typ försvinner vill inte vara med längre ...eller vågar kanske inte ...man e nog rädd att bli fel att jag ha rätt eller e det kanske så att jag ha fel ....
hata att känna så här....jag bli löjlig och deppig ......det enda jag känner för är att sova ....men det kan man ju inte ....nu sitter jag iaf och äter glas och tycker synd om mig ....jag är så löjlig ...men jag kan inte hjälpa att jag känner så här.....
kanske e det bara rädsla ....men hur övervinner jag den....
jag vet inte vad jag ska göra ....avsluta innan det ha börjat ...eller trotsa alla mina vaningar innom mig och fortsätta .....blir det bra eller blir det dåligt,,,varför varför

ne ska ta mer glass nu och sucka i min ensamhet

svårt att inte vara deppig när katten inte e här =(
sakna min lilla kisen   

Kommentarer
Postat av: Annika

Glass är bra till det mesta.. :)

Var är katten då?

2009-05-20 @ 09:41:28
URL: http://baraannikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0