heeej

skriver i dag igen ...otroligt men sant
iag e dö trött...fattar inte hur man kan var det ...blääää
med trötthet kommer okoncentration och lathet ....men jag ha iaf kört i dag :P
ha i dag haft min tionde körlektion och ha kommit lite längre än vad jag trodde
man ekanske inte så dålig ändå på det :P

nu ska jag äta middag ...idag blir det kycklingklubbor/vingar och vitlöksbröd :P
sååååå smaskens

i morgon e det en lång dag först tvätta sedan ikea oc sedan ska jag
 på bio jag ska se änglar och demoner
gillade ettan så hoppas tvåan e lika bra
blir nog äta ute innan med ....me like och så klart trevligt sällskap wieee.

visa en bild på min lilla kise han visar vad jag känner mig
hade med velat så himla gött



ne nu ska jag äta innan det kallnar thjaooooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll gumman :P

2009-05-13 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0