hej

nu var det ett tag sedan jag skrev ...men jag ha haft mkt för mig
jag jobbade extra i fredag och stack ut på staun med en brukare ...detta var väldigt trevligt =) vi hittade allt vi sökte och det valdes ny naglack till mig ...så nu är jag ägare till ett gult, ett korallrött och ett rosa =) kan säga mina nagla e väääldigt fina =) på hemvägen blev det en disskusion jag missförstog peronen och gjorde han besviken ....så jag hade lite dåligt samvete ....men det lyckades jag fixa på lördagen så då blev det en lång promenad till willys för köpa korv och en blå boll....det blev välldigt lyckat ...detta för att komma till jobbet och få smaka en ny god kaka jag ha gjort väääääldigt god
den heter rababer och vit chokladpannacotta paj ....lovar er som jag umgår med denna lär ni få smaka :P
söndagen blev att man började senare eftersom jag jobba extra på fredagen ...vilket var härligt jag han göra mkt som tvätta och träna i två timmar ....kan bara säga jag ha en ny favvorit att det kan vara så kul på ett löpar band ...det förstås man ha ju en tv framför sig :P......
sedan ha jag nu med jobbat ...och jag e inte trött för fem örew trots jag vatt uppe sedan kl 0615 men men det e bara bra :P
i veckan händer mkt ska pröva på vatten jympa =9 madde det blir du och jagf ;P
sedan i morgon ska jag kolla på en köpelägenhet ....hoppas den e som jag vill ha .....lite dyr månadshyra men den e ju billig så det blir bra kanske ....sedan ska man ju på bio och ut i helgen med ....eller jag vill det ...jag vill med mysa men det bestämmer inte jag utan personen i fråga ...eller min kise om jag nu ska hämta hem han ...han inte bestämt ännu ....det e tomt men jag tror han trivs bra där :P

ska ta en bild ngn dag när jag ha gjort den ....ha ju inte tidningen här ....
kan kasta upp reseptet med här senare

tjodelooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0