hej


ja där kom det det hårda bakslaget...oväntat men ändå väntat .....
det svider till i magen och jag känner hela världen börja snurra.....
usch hur kan det bli så här.... nu låter jag säkert ledsen och så men jag är mest arg och besviken
jag trodde faktiskt mer om detta
 men nu vet man inget vara för evrigt ....

ja jag vet att jag inte ha skrivit på två mander och någon dag ...ha fått lite påmminelse här och där
men vem vill det egetligen när man har en massa känslor i sig som man inte kan hejda

jag kan ju säga att jag ha träffa ngn och blivit dumpad av denne det sved hårt ...innan dess hände samma sak
och efter det kom ännu två bakslag ...men men som sagt de var väntade ....
jag ska bara bita i det sura äpplet och överleva detta  ....
det finns ju lite ljusglimtar i vardagen med men vilka det e tänker jag inte berätta ...finns säkert ngn som kan sabotera det med ....

jag är inte bitter men ändå e jag det
men vad ska man säga vi e inte mer än människor
och vi formas av den värld vi bo i .

jag är inte bitter

dagens citat:


Njut av livet det går inte i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0