hejjjj

ja ha då e det dags att skriva igen......
denna helg ha vatt underbar på många sätt :P

för det första börja den på torsdag =) och då med först ikea sedan bio sedan film osv......
dagen efter blev det fredagsmys =) som varade till lördag :P mer än så säger jag inte .....=)
lördagen spenderades med god mat läsk och slager =) helt okej låt sm vann :P
sedan på söndag hade jag liten grillmiddag hemma hos mig...
den började med att jag grillade och mina gäster avnjöt mina frysta jordgubb/hallondrinkar :P
sedan severades fläskfile, ytterfileav nöt och kyckling och liiiiiiite lax ...till detta bjöd jag på klyftpotatis och 6 olika såser
det evrkade smaka bra för det finns inget kvar i dag :P
efter spelades det spel för fulla muggar och sedan blev det film :P
kan kalla det en lyckad kväll alltså och den var alkoholfri :P

idag var det jobb som gällde trött som tusan sov bara 4 timmar i natt ...phu inte lätt att vara av med kisen :P och ha datan igång ...inga ljud man e varn vid :p
så man e som sagt mör i dag ......

ha idag tagit reda på vad min nya älsklingsblomma heter .....och det är trädpion ....så vacker =) kommer visa bilder nhär nere =) förutom den e det fortfarande så klart solros :P

      
vit trädpion                                     solros

     
rosa trädpion                               vackert


            
kinesisk trädpion                     röd solros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0