heeej

jag hatar att vara sjuk ...ligga i soffan elelr sängen och inte göra ett skit ....så himla drygt .....bläääää
idag ha jag iaf diskat upp och fixat lite här hemma ..
ha även packat väskan ...jag e optimistisk ...attt jag komemr mår bra i morgon :p
tror ni jag komemr det elelr komemr jag mår som i dag .....
egetligen e man väl inte så sjuk man e bara så j-la trött
men men nu ska jag dricka mig en espresso och fundera på om man ska äta ngt mer i kväll innan sägen ....ngt litet e man sugen på ...men vad hrmmmm det får jag fundera på ......ha ju iofs sparris och svamp hemma ska kanske steka upp det ....men klockan e kanske lite mkt med för att äta ...ja ja jag får fundera .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0