oj.....det var länge sedan

det var länge sedan jag skrev här....
men men så kan det bli i bland :P
jag ha inte haft lust och ork till att skriva så nu när jag inte ha ngt att göra ska man kanske börja igen :P

idag e jag hemma för jag e sjuk ....
ha ont i halsen och feber och frossa i natt ...nu e det lite bättre  men inte helt bra.

i helgen var man i karlskrona ...det var trevligt =)
man var ju på klassträff ...
om man nu kan kalla det klassträff...sedan blev det mellan fest ocjh tja där var många kändisar (inte i mediebemärkelse)
oh klumpiga jag råka välta ett glas rödvin på värdens vita vägg ....sjukt jobbigt men det löste sig ...hoppas jag iaf ...sorry annars ....
fattar inte varför man bli så klumpig ....jag var kanske nervös elelr något
det blev iaf en "blöt" kväll med mkt att dricka ...och ska jag avra ärlig jag minns inte hela kvällen ;) men det jag minns var  trevligt trots att man inte sov "hemma" utan hos ngn annan.....

söndagen spenderades liggades i horisontell läge hemma hos svärgeskan och brosan medans de spelade för fullt .....kan ju säga man orka inte så mkt den dagen ;)

måndagen blev det hemfärd igen och jag han köpa ett reafynd jag tittat på såååååååååååå länge men inte velat köpa det och nu var det verkligen billigt :P det kostade bara 50 spänn....hittade ett på svarat shorts med som jag vill ha på valborg ...om jag lyckats bli frisk ......
vilket jag kuera för ....man vill ju åka till karlskrona igen för det var trevligt där denna helgen ...

nu får vi se när jag skriver igen för jag kan ju inte säga jag ska bli bättre ...jag skriver ju ändå inte mer ....men men så e det väl

 tjodeloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0