vad ska man säga .....

ha i dag läst ett nytt ord

ögonknulla ....vad ska man säga om det ordet .....jag försökte slå upp det men det dök bara upp ett par texter där folk använde det ...
undra hur man gör när man ögonknulla????
iofs stod det att det var samma som när (många killa som skrivit texterna) blev kollad från bennen upp till bysten och sedan ner igen ...att man inte hade någon ögonkontakt... det kan ju låta rimligt
men samtidigt om man granska någon så innebär det väl inte att man ögonknulla dem ....och om man nu bli det så kallad ...e det en våltäkt då???
jag menar det ha hänt  många gånger att jag ha blivit granskad både gillade och ogillande  men inte för det kalla jag det våltäkt ... kanske lite krazy att någon vill glooo så på mig men men vad ska man göra ...

ähhh detta blev väl mest dynga ...jag blev bara så fundersam när jag hörde ordet att jag var tvungen att kolla upp det och skriva av mig om det här :P

tjodeloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0